loading...

نظافت صنعتی

بازدید : 0
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 11:22

مراقبت بهداشت دور و اطراف از روش ضدعفونی اسکرابر صنعتی کف ، به ویژه کف، برای پیشگیری از بیماری های گوناگون ضروری میباشد. در‌این راستا، اماکن همگانی و محرمانه زیادی وجود دارا‌هستند که به صورت تر و تمیز بایستی آیتم ضدعفونی قرار گیرند.

مرکز ها درمانی: درمانگاه ها، مطب ها و بقیه مرکز ها درمانی به جهت تردد بیماران و اشخاص آلوده و کثیف، در معرض خطر بالای آلودگی میکروبی و باکتریایی قرار دارا‌هستند. ضدعفونی کردن منظم کف این اماکن مثلا ملزومات اول بهداشت اطراف در چنین فضاها به حساب می آید.
مدرسه ها و مهد خردسال ها: به جهت سیستم ایمنی ضعیف خیس خردسال ها، ضدعفونی کردن کف مدرسه های و مهدکودک ها، به خصوص در حین سرایت بیماری ها، از عنایت ویژه ای شامل است.
محل مراقبت حیوان ها: حیوان‌ها خانگی و اهلی میتوانند استدلال جابجایی بیماری های گوناگون به آدم باشند. ضدعفونی کردن همیشگی کف محل مراقبت این حیوان ها، مثلا اقدامات ضروری برای پیشگیری از این بیماری ها به حساب آورده می شود.
وسایل حمل و نقل همگانی: اتوبوس، مترو، آژانس و بقیه وسایل حمل و نقل همگانی به جهت استعمال مکرر به وسیله اشخاص گوناگون، مستعد آلودگی با میکروب ها و باکتری ها میباشند. ضدعفونی کف این وسایل نقلیه به صورت آراسته، به عنوان مثال اقدامات بهداشتی دارای اهمیت میباشد.
دکان ها و رستوران ها: این اماکن به جهت تردد زیاد اشخاص، در معرض خطر بالای آلودگی میکروبی قرار دارا‌هستند. ضدعفونی کف این جای ها به صورت تر و تمیز، برای مثال اقدامات ضروری برای بیسون صنعت مراقبت بهداشت چنین فضاها به حساب می آید.
محلول ضد عفونی کننده کف چیست؟
محلول ضدعفونی کف نوعی شوینده تخصصی میباشد که برای از دربین بردن میکروب ها و باکتری ها از روی سطح ها کف پیاده سازی گردیده‌است. این محلول ها که از مواد مختلفی مانند الکل، آمونیوم، پراکسید هیدروژن یا این که ترکیبی از این مواد ساخته میشوند، نقش مهمی در نگهداری بهداشت دور و اطراف و ارتقای سطح سالم اعمال می نمایند.

بازدید : 0
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 11:50

واترجت دستگاه نظافتی مکانیزه میباشد که برای شستشوی اسکرابر صنعتی سطح های گوناگون با اشکال آلودگی گزینه استعمال قرار گرفته که از آب مالامال فشار برای از در میان بردن آلودگی‌ها منفعت میبرد. در کارواش صنعتی ، آب با فشار بی آلایش وارد این دستگاه گردیده و پمپ درنظرگرفته شده در دستگاه، آب را با فشار بالا از آن بیرون کرده این فشار بالای آب در سود سبب به از در بین بردن آودگی ها می گردد.
مخترین نخسین بار برای ارتقاء فشار آب خروجی عملکرد کردند با کاهش سطح زمان نازل خروجی در پاشش آب، فشار آب را نسبت به آب شهری ارتقاء دهند. به مروز فرصت با روی فعالیت وارد شدن موتورهای الکتریکی قادر و اضافه شدن آنان به مکانیزم گذشته، دستگاهی به اسم واترجت صنعتی نوآوری شد.
این دستگاه کاربردی برای شستشو و نظافت اشکال آلاینده ها از روی سطح ها هموار و ناهموار افقی و عمودی میباشد. استعمال از ساختار مهندسی و به کارگیری فشار بالای آب در عملیات شستشو و نظافت، منجر کاهش در مصرف آب و سازش بالای این دستگاه ها با دور و بر زیست شد‌ه‌است. به طبع شناسایی ظریف از احتیاجات نظافتی گوشه و کنار صنعتی شما میتواند راهنمای قابل قبولی برای تعیین دستگاه واترجت صنعتی کاربردی برایتان باشد. پس برای تعیین صحیح تا انتهای این متن با ما همدم باشید

دستگاه واترجت چیست

اشکال واتر جت صنعتی
واترجت صنعتی مثل هر دستگاه دیگری سبک های متعدد با اقتدار و خصوصیت های منحصربه‌فرد به خویش را دارااست. واترجت یا این که کارواش صنعتی به سه دسته متعدد بر پایه ی دمای خروجی آب، فشاری تولیدی و منبع تغذیه تقسیم بندی گردیده است.

گونه های کاربردهای کارواش صنعتی
۱-کاربرد واترجت صنعتی در نمای اشکال بیسون صنعت ساختمان ها
آلاینده ها و آلودگی های محیطی به عنوان مثال دست اندرکاران مهم آلودگی در نمای ساختمان ها میباشند. صرف لحاظ از کاربرد ساختمان شما، محافظت پاکیزگی و زیبایی نمای ساختمان می‌تواند اثر متعددی بر ظواهر و لحاظ بازدیدکنندگان و مشتریان ساختمان‌تان داشته باشد. به کار گیری از امکانات مکانیزه نظافت در شستشوی نمای ساختمان می‌تواند سرعت، چگونگی و فواید اکثری را در نظافت نما و بخش های گوناگون ساختمان برای شما به ارمغان بیاورد. حذف گونه های آلودگی ها از سطح ها و امکانات فضا های خانگی، اداری، تجاری و صنعتی با به کار گیری از دستگاه کارواش مکانیزه ضمن نگهداری پاکیزگی و ارتقای چگونگی آن قادر است در ارتقا سالم، ایمنی و دوام آنان نیز مفید واقع خواهد شد.

بازدید : 0
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 12:43

برخی از مفاد کاربرد سوییپر و به کار گیری از آن در اسکرابر صنعتی محل های لبریز رفت و آمد به گستردن ذیل میباشد:

پرهیز از تجمع آشغال و آلودگی: تجمع آشغال و آلودگی در محل های لبریز رفت و آمد قادر است خطاها متعددی را ساخت‌و‌ساز نماید. استعمال از سوییپر ها میتواند از تجمع آشغال و آلودگی در محل های لبریز رفت و آمد پرهیز نماید. این فرمان به مراقبت گوشه و کنار زیست، بهبود چگونگی معاش اشخاص و کاهش سرایت بیماری ها یاری می نماید.

مراقبت بهداشت همگانی: محافظت بهداشت همگانی یکی‌از مهمترین عامل ها برای مراقبت تندرست اشخاص میباشد. تجمع آشغال و آلودگی می‌تواند سبب ساز کاهش بهداشت همگانی خواهد شد. این دستور می‌تواند سبب ساز سرایت بیماری ها گردد. استعمال از سوییپر ها می‌تواند به مراقبت بهداشت همگانی یاری دهد. این دستور با گردآوری آشغال و آلودگی از سطح زمین اعمال می‌گردد.

تولید فضایی پاکیزه و خوشگل: دور و بر پاکیزه و خوشگل می‌تواند بر روحیه اشخاص تأثیر مثبت بگذارد. تجمع آشغال و آلودگی قادر است سبب ساخت و ساز محیطی نامناسب و نا مطلوب خواهد شد. ساخت‌و‌ساز بیسون صنعت فضایی پاکیزه و قشنگ یک کدام از مهم ترین اشکال کاربرد سوییپر در نضافت شهری است . این فرمان با گردآوری آشغال و آلودگی از سطح زمین اجرا می‌گردد.

کاهش مخارج نظافت: نظافت صنعتی محل های لبریز رفت و آمد به نیروی انسانی و امکانات متعددی نیاز داراست. به کارگیری از سوییپر ها قادر است مخارج نظافت را کم کند. سوییپر ها می‌توانند فارغ از نیاز به نیروی انسانی، آشغال و آلودگی را از سطح زمین گردآوری نمایند. این فرمان میتواند مخارج نظافت را به ترازو قابل توجهی کم کند.

بازدید : 0
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 13:00

تفاوت حجم، توان مانور، خصوصیات محیطی و سطح اسکرابر صنعتی بهداشت موردنیاز در دور و اطراف های مختلف، ضرورت به کارگیری از دستگاه های زمین شوی صنعتی با مشخصه های متعدد را ایجاب می کند. سودمندی یک دستگاه اسکرابر و همت آن در یک دور و بر مشخص، خیر صرفا به پهنای شستشو و گنجایش مخازن آن، بلکه به مشخصه هایی همانند نوع هدایت، منبع تغذیه بستگی داراست و با تعیین یک دستگاه صحیح و مطلوب می شود به سطح بهداشت متبوع دست یافت. بر این شالوده می قدرت این دستگاه ها را مبنی بر پارامترهای تحت تقسیم بندی نمود. نوع پیاده سازی و گنجایش دستگاه، بر ارزش اسکرابر اثر میگذارند.

اشکال اسکرابر صنعتی از نگاه نوع هدایت

نوع هدایت ماشین زمین شوی صنعتی غالباً بر بعد ها دستگاه کف شوی صنعتی، پهنای شستشو و گنجایش مخازن تاثیرگذار بوده و همینطور از نگاه انرژی صرف گردیده به وسیله مخاطب و راندمان او اصلی است. بر این پایه دستگاه های اسکرابر صنعتی به دو گروه مهم تقسیم بندی می گردند.

اسکرابر دستی

اسکرابر صنعتی سرنشین دار

اسکرابر دستی چیست؟

در‌این نوع کف شوی صنعتی یا این که دستگاه شستشوی کف، مخاطب در پشت دستگاه قرار گرفته و خلال تکان دستگاه زمین شوی صنعتی را در جهت متبوع هدایت می کند. سبک های دستگاه کفشور دستی معمولاً به طور دارای انسجام و با بعدها فشرده پیاده سازی و ساخت می‌شوند و در فیض برای کاربرد در اطراف های با حجم معدود و میانگین و کاربرد در فضاهایی همچون راهرو مطلوب میباشند. از دستگاه های کف شوی دستی ضمن فضاهای خرد در اطراف های دارنده حجم بالا تحت عنوان کامل کننده برای دستگاه های اسکرابر خودرویی به کارگیری میگردد.

خصوصیت های اسکرابر دستی باتری دار چیست؟

اسکرابر های دستی یکی‌از گونه های زمین شوی های صنعتی میباشند. دستگاه های کف شوی دستی به خواسته نظافت راهروها و مسیر های باریک سطح ها مسطح حتی با حضور سختی ها بسیار مطلوب هستند. زمین شوی های دستی به انگیزه داشتن بعد ها معدود، وزن تحت، گروه های تاشو، باتری شارژر داخلی و جا به جایی راحت مطلوب به کارگیری بیسون صنعت در گوشه و کنار های مالامال تراکم گشته اند. دستگاه های کف شوی صنعتی دستی دارنده اقتدار مانور بسیار بالایی دارا‌هستند. که قابلیت و امکان شستشو و نظافت کناره های دیواره ها را دارا هستند. در اسکرابر های دستی، تیغه لاستیکی و مکش دستگاه در پشت برس قراردارد و آب و آلودگی را بطور بی نقص از سطح های تمیز می نماید. این دستگاه از باتری های نوع ژل فایده می‌برد که نیاز تعمیر و حفظ باتری را برطرف میکند و کاهش مخارج حفظ دستگاه را به هم پا داراست. دستگاه اسکرابر باطری دار با هدایت دستی، امکان کارکرد تا ۲ ساعت به صورت مداوم را در هر توشه شارژ بدون نقص دارا هستند. به کارگیری از اسکرابر های صنعتی ارتقاء چگونگی شستشو را نسبت به شیوه های سابق در بر دارااست و خلال ارتقا سعی و چگونگی، فایده وری و بازده یکسری برابری نسبت به نیروی انسانی دارااست.

اسکرابر سرنشین دار چیست؟

اسکرابر سرنشین دار یا این که کفشوی خودرویی سبک کارآمدی از ماشین کف شوی صنعتی یا این که زمین شوی صنعتی میباشد که در آن فضایی برای نشستن استفاده کننده و هدایت دستگاه همچون یک خودرو در لحاظ گرفته شد‌ه‌است. واحد سنجش انرژی استفاده شده بوسیله مخاطب و خستگی او هنگام کاربرد اسکرابر خودرویی به دستکم رسیده و بازدهی او به نحو چشمگیری ارتقا می‌یابد. پیاده سازی اسکرابر سرنشین دار قابلیت و امکان سود گیری دستگاه از پهنای شستشوی گسترده خیس و مخازنی گران قدر خیس نسبت به سبک های دستی را مهیا می‌آورد. این جایگاه از دستگاه های زمین شوی صنعتی معمولاً برای فضاهای دارنده حجم بالا گزینه استعمال قرار میگیرند.

خصوصیت های استعمال از اسکرابر سرنشین دار چیست؟

دستگاه های اسکرابر سرنشین دار یکی شایسته ترین دستگاه برای شستشوی سطح ها در فضا های عظیم می باشند. زمین شوی های صنعتی با داشتن اقتدار مانور بالا در دور و بر های باریک نیز قابل به کارگیری بوده و مشکلی برای استفاده کننده ساخت‌و‌ساز نخواهند نمود. اسکرابر های صنعتی سرنشین دار دارنده موتور جلوبرنده بسیار قدرتمندی بوده که قابلیت و امکان جنبش دستگاه در شیب هایی تا ۱۰ درصد را آماده می کند. اسکرابر های صنعتی سرنشین دار، اقتدار مانور بالایی داشته و به انگیزه نشستن استفاده کننده بر روی صندلی، اشراف و روءیت کرد مخاطب نسبت به دور و بر فضا بیشتر شده است. استعمال از دستگاه زمین شوی صنعتی خودرویی در فضاهای تبارک مثل کارگاه ها، تالار های تعالی، مریضخانه ها و مجتمع های بلندمرتبه تجاری مطلوب بوده و توانا به ارائه چگونگی بالای نظافت می‌باشند. فعالیت با دستگاه های صنعتی بسیار بی آلایش بوده و مخاطب به راحتی قوی به به کارگیری از آن در روند نظافت خواهد بود.

گونه های اسکرابر صنعتی از حیث منبع تغذیه

مشخصه های همانند وجود رمپ و سطح ها شیبدار، سهولت دسترسی به پریز برق، وجود یا این که نبود سیستم تهویه مطلوب هنگام گزینش زمین شوی صنعتی با نوع خاص منبع تغذیه بایستی گزینه اعتنا قرار گیرد.

دستگاه کف شوی صنعتی از حیث نوع منبع تغذیه به دو گروه مهم تقسیم میگردد.

اسکرابر برقی

اسکرابر باتری دار

بازدید : 7
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 15:01

بها اسکرابر صنعتی
ارزش اسکرابر اثر پذیرفته از کارداران بخش اعظمی میباشد که بایستی اسکرابر صنعتی در هنگام خرید اسکرابر به آنان دقت نمود. ماشین منزه کننده زمین دستگاهی میباشد که به خواسته شستشوی مؤثر و کیفیت عالی سطح ها کف پیاده سازی و ساخت و ساز شده و در اطراف های متعدد گزینه به کارگیری قرار میگیرد. این ابزار مکانیزه نسبت به طرق دستی از صرفه اقتصادی و چگونگی بالاتری بهره مند بوده و همین فرمان بیشتراز پیش بر محبوبیت اسکرابر یا این که کفشوی صنعتی در صنعت های و مشاغل مختلف افزوده میباشد.

در هنگام خرید اسکرابر صنعتی و بقیه امکانات نظافت صنعتی شاید در بالا بها اسکرابر صنعتی بالا به حیث رسد، ولی با نظارت خصوصیات و مزایای آن در خوا‌هیم یافت که در وقتگیر زمان به واحد سنجش قابل توجهی از مخارج عمل های نظافتی کاسته میگردد.

در واقع یکی مهمترین مورد ها که در سوژه خرید و ارزش اسکرابر می بایست به آن اعتنا خواهد شد، برآورد هزینه تعمیرات و محافظت در قبال هزینه خرید دستگاه میباشد. در واقع با خرید دستگاه دارای اعتبار از شرکتهای با سرویس ها بعداز فروش می‌اقتدار هزینه تعمیرات و محافظت را تا حد بسیار متعددی کاهش بخشید.

کارداران اثر گذار بر ارزش اسکرابر
ارزش اسکرابر صنعتی زیر اثر دست اندرکاران مختلفی جای دارد. نوع اسکرابر (دستی، سرنشین‌دار یا این که خودرویی)، مارک، سبک، آپشن‌ها و سرزمین تولید کننده به عنوان مثال این کارداران می‌باشند. به‌طور کلی، اسکرابرهای دستی ارزان‌خیس از اسکرابرهای سرنشین‌دار و خودرویی می باشند. برندهای دارای اسم و رسم و شناخته‌گردیده نیز بها بالاتری نسبت به برندهای کمتر شناخته‌گردیده دارا هستند. سبک‌های جدیدتر و توسعه یافته‌خیس اسکرابر نیز به جهت تجهیزات بیشتر، بها بالاتری دارا هستند. ارزش زمین شوی صنعتی برگرفته از فاکتور های زیادی میباشد. به‌دنبال به مورد ها مختلف اثر گذار بر ارزش اسکرابر صنعتی اشاره خوا‌هیم بیسون صنعت کرد:
مرزوبوم خالق
پیاده سازی و ایجاد کرد مکانیکی
استاندارد بودن دستگاه
نوع منبع تغذیه
مارک تولید کننده
اثر خالق دستگاه بر روی ارزش اسکرابر
یک کدام از مهمترین و تاثیرگذار ترین موردها در بها و چگونگی دستگاه اسکرابر، مرزوبوم خالق آن میباشد. در سبک های شبیه، ارزش اسکرابر صنعتی که به وسیله مارک های گوناگون ارئه می‌شود، گوناگون میباشد. فارغ از شک تولیدات ساخت و ساز گردیده در کشورهای مالک اسم و مالک صنعت هم زیرا آلمان از پیاده سازی ظریف مهندسی بهره مند می‌باشند و نسبت به امکانات اسمبل گردیده چگونگی و تلاش مناسب تری دارا‌هستند.

بازدید : 4
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 12:37

بعدها استاندارد لاندری روم به کارداران مختلفی زیرا فضای اتاق متبوع بستگی اسکرابر صنعتی داراست. بعد ها لاندری روم در منزل با فضای هتل و مریض‌خانه گوناگون میباشد البته دست کم فضای موردنیاز می بایست 1.5 در 1و5 متر در حیث گرفته گردد.

بزرگتر بودن این دور و اطراف سبب ساز می‌گردد تا فضای کافی برای قرار دادن وسایلی مانند ماشین کم آب کن، لباسشویی، سبد رخت و … نیز به اندازه کافی وجود داشته باشد. در صورتیکه بعداز دکوراسیون لاندری با کمبود گوشه و کنار مواجه شدید و برای بقیه اجزا جایی نداشتید به ادامه نوشته‌علمی دقت فرمائید تا نکات کاربردی و مفیدی را با هم یادگرفتن ببینیم.

1. استعمال از کشو و گنجه تاشو:
یکی مواقعی که برای پیاده سازی لاندری روم در بعدها خرد مطلوب میباشد، اجزای انعطافی و تاشو می باشند. به صورت نمونه در صورتی برای قرار دادن میز اتو فضایی نیست می‌قدرت این اطراف را با میزهای تاشو ساخت‌و‌ساز نمود. چون این نوع از میزها فضای کمتری نیاز دارا‌هستند و ریلکس تر و تمیز میگردند. برای قار دادن ماده های شوینده بیسون صنعت و حوله‌ها نیز میتوان از سبدهای تاشو بهره برد.

2. به کار گیری از فضاهای خالی دیوار:
یکی‌از نکات اساسی در پیاده سازی لاندری روم‌ها خرد استعمال مطلوب از فضای دیوارهای خالی میباشد که می‌اقتدار با نصب آویزهای دیواری بخشی از وسایل خرد را روی آن معلق کرد تا فضای کمتری اشغال خواهد شد.

3. به کارگیری از شلف‌ها:
به کارگیری از شلف‌ها و طبقه‌ها چه در لاندری روم‌هخای خرد چه والا سفارش می شود. چون ضمن افزایش جلوه بصری دور و اطراف، بسیار کاربردی نیز میباشند و می‌اقتدار روی آن وسائل تزئینی و اجزای دکوری را قرار بخشید.

وجود سینک در بعضا از لاندری روم‌ها برای شستشوی دستی حوله‌ها و یا این که پارچه‌های حساس که در ماشین لباسشویی قابل شستن نیستند بسیار مطلوب و کاربردی میباشد.

به کارگیری از چارچوب برای ماشین‌های لباسشویی و خشکن کن خلال ساخت و ساز زیبایی، حد این وسایل را مشخص کرده و لاندری روم را منظم و تروتمیز جلوه می دهد.

بازدید : 8
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 زمان : 12:34

ماشین لباس شویی چیست و چه کاربردی داراست ؟

نسل نخستین ماشین های لباسشویی، ماشین های لباسشویی اسکرابر صنعتی سطلی بودند، این ماشین ها ساختار بسیار معمولی ای داشتند، صرفا یک سطل که باطن آن را با آب لبریز می کردن و جامه های آلوده و کثیف و پودرلباسشویی را باطن آن می ریختند و دکمه شروع را می زدند. این ماشین های لباسشویی صرفا با مکانیزم چرخش خرقه ها را می شستند و پس از اتمام زمان‌سنج و سکوت شدن می بایست به طور دستی خرقه های شسته گردیده و آبکشی گردیده توده می‌شد و برای کم آب شدن در جای قابل قبولی پهن میشد.

بعد ماشین های لباسشویی دوقلو معرفی شدند درین ماشین ها پس از آبکشی می بایست لباسها از سبد نخستین انباشته شده و در درون سبد دوم که کم آب کن نامیده می شد قرار می گرفت. و بعداز آن‌ها خرقه ها به طور تقریبی کم آب گردیده و فراهم انباشته کردن بود.

نسل انتها ماشین های لباسشویی که امروزه در درحال حاضر به کار گیری از آن هستیم ماشین های لباسشویی خودکار میباشد.

ماشین لباسشویی چه کاربردی داراست ؟

این ماشین ها دارنده اپ های شستشوی متفاوتی می‌باشند که برای مصارف متفاوت و گونه های پارچه ها قابل استعمال می باشند. به سادگی هر چه تمامتر خرقه ها را درون ماشین لباسشویی می ریزیم، اپلیکیشن شستشوی مدنظر را گزینش میکنیم و مجموع!

نصب و فعال‌ساز‌ی ماشین لباسشویی خودکار خویش را بیسون صنعت مطلقا به یک دارای تخصص و سرویسکار حرفه ای و با تجربه بسپارید. تراز بودن ماشین در جای قرارگیری بسیار اصلی میباشد و این عمل را می قدرت با به کار گیری از پیچ هایی که در تحت ماشین درنظرگرفته شده اند جاری ساختن اعطا کرد.

مسافت ۵ سانتی متری ماشین لباسشویی از دیوار می بایست مطلقا نگهداری گردد. و هنگامی که از آن به کارگیری نمی‌شود خوب میباشد شیر ورودی آب به ماشین بسته خواهد شد. ماشین لباسشویی نباید به طور بی واسطه در ارتباز با رطوبت، سوز‌و‌سرما، باران، یا این که نوروفروغ شدید آفتاب باشد.

با کم آب کردن مخزن ماشین لباسشویی پس از هر شستشو و همچنین گشوده گذاشتن درب ماشین و موردها شبیه می‌توانید از زنگ زدگی اجزا ماشین دوری فرمایید و سبب ارتقاء ارتفاع قدمت آن گردید.

بازدید : 11
شنبه 8 ارديبهشت 1403 زمان : 12:30

نظافت شیرینی پزی
یکی‌از مهم ترین معضل‌های نظافت در قنادی و شیرینی فروشی، مواد اسکرابر صنعتی غذایی و شیرینی‌های چسبیده به سطح ها و وسایل کاربردی میباشد. این مواد ممکن میباشد سبب ساز تولید لکه‌ها و رسوبات دشوار شوند که در شکل عدم تمیزکاری مطلوب، به پرورش باکتری‌ها و میکروارگانیسم‌ها سبب گردیده و بهداشت فضا را به خطر بیندازند. بدین ترتیب، تمیزکاری ظریف و منظم از این نوع سطح ها و وسایل ضروری میباشد تا از جابجایی بیماری‌ها دوری خواهد شد.

بحران دیگر در نظافت قنادی و شیرینی فروشی، مدیر پسماندهای آشغال میباشد. با ساخت‌و‌ساز تولیدات غذایی، آشغال‌های آلی و غیرآلی به صورت مداوم ایجاد میشوند که نیاز به دفع و رئیس درست دارا‌هستند.

عدم دفع مطلوب آشغال‌ها میتواند سبب ساز به بوی نامطبوع، جذب حشرات و باکتری‌ها و حتی کاهش رضایت مشتریان خواهد شد. بدین ترتیب، استعمال از سطل‌های آشغال مطلوب، غیروابسته کردن آشغال‌های قابل بازیافت، و همینطور دفع آشغال‌های غذایی به طور منظم و بهداشتی مثلا راهکارهای مفید برای رئیس پسماندها در قنادی و شیرینی فروشی میباشد.

مهم‌ترین نکات نظافت شیرینی فروشی ها
همان طور که گفته شد، نظافت منظم و ظریف در شیرینی فروشی‌ها بیش تر از هر کشور دیگری عنایت دارااست، چون اطراف پاک و بهداشتی می تواند اثر به‌سزایی بر رضایت مشتریان و متکی بودن آن ها به تولیدها داشته باشد.

نظافت مداوم و پیوسته در زمان روز به جهت تردد بالا
مدیر مواد خوراکی و پرهیز از خرابی آنان
استعمال از شوینده های صنعتی متناسب با صنعت غذایی
خودداری از انباشت پسماندها و آشغال ها در اطراف شیرینی پزی و قنادی
رعایت بهداشت شخصی پرنسل قنادی
نظافت مداوم و ضدعفونی دستگاه ها بیسون صنعت و امکانات به صورت روزمره
قسمت های قابل نظافت در قنادی و شیرینی پزی

بازدید : 5
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 زمان : 12:13

از آب ژاور های نوری به کارگیری نمائید
به‌این تولید ها پودر آبی‌رنگ رخت شویی نیز میگویند. به خرقه اسکرابر صنعتی هایی که زرد رنگ، کدر و آلوده گردیده اند از این پودر اضافه می نمایند و از آن جایی که زرد رنگ و آبی‌رنگ کامل کننده یکدیگر می باشند، این فرآورده قادر است به سپید شدن خرقه شما یاری دهد.


حرارت منجر سوختن بافت خرقه و رنگ زرد شدن آن میشود، پس بایستی خرقه ها با حرارت تحت کم آب شوند و وقتی که جامه ها رطوبت مقداری دارا‌هستند، آنها را از کم آب کن بیرون کرد.

به کارگیری از آب ژاور تنها برای جامه های نخی و کتان
برخی از وایتکس ها دربردارنده کلر می‌باشند و این ماده ها میتوانند به بافت پارچه زخم برسانند. شاید فکر کنید که به کارگیری از این پارچه ها منجر سپید شدن جامه می‌گردد البته ممکن میباشد رنگ آن را به رنگ زرد و خاکستری تغییر و تحول دهد. سفیدکننده ها صرفا برای جوراب، خرقه ذیل نخی و حوله مطلوب میباشند.

به کار گیری از آب لیمو ترش
آب لیمو ترش قادر است تحت عنوان یک وایتکس طبیعی فعالیت نماید و اثر فوق العاده ای بر روی خرقه ها داشته باشد. عالی میباشد از داغ ترین آبی‌رنگ که مطلوب شستشو خرقه تان میباشد به یار یک بیسون صنعت فنجان لیمو ترش به کار گیری نمائید و به بازه زمانی یک ساعت خرقه تان را با آن تر فرمائید و بعد از آن شستشو را جاری ساختن دهید.

بازدید : 9
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 زمان : 12:34

ماده های شوینده صنعتی، کاربرد و طریق تعیین
این قضیه که آلودگی ها فقط با شستشو از میان نمیروند اسکرابر صنعتی غیر قابل انکار میباشد. به کارگیری از ماده شوینده قادر است روند نظافت را سهل وآسان نموده و چگونگی نظافت با صرفه تری بر مکان بگذارد. خرید مواد شستشو مطلوب در نظافت سطح های و امکانات صنعتی برای مراقبت سالم و دوری از باقیماندن آلودگی ها بعداز نظافت در‌این سطح های از التفات بالایی شامل است.

آلودگی ها با هم مختلف می باشند و می بایست برای نظافت آن‌ها اقدامات صدق صورت بپذیرد. گزینش ماده منزه کننده و شوینده صنعتی که برای نظافت کردن لکه های چربی و روغن به خیر شغل می نماید، ممکن میباشد برای نظافت سطح ها آلوده و کثیف گردیده با آلاینده های دیگر مطلوب نباشد. این در حالی میباشد که بعضی از مواد شستشو و منزه کننده ها می‌توانند برای نظافت طیف پهناور ای از آلودگی ها به نیکی شغل کرده و نظافت باصرفه از برجای بگذارند. ولی ممکن میباشد برای غرض قرار دادن گونه های خاصی از آلودگی ها نیاز به خرید ماده های شوینده و تمیز کننده دیگری داشته باشید.

به کار گیری از مواد شستشو مطلوب در نظافت آلودگی های متفاوت
خرید و کاربرد ماده های شوینده صنعتی و منزه کننده های قلیایی برای آلودگی های آلی مانند روغن و گریس تعیین مطلوب و مطلوبی برای نظافت میباشد، در حالی که مواد تمیز کننده اساس اسید در نظافت آلاینده های غیر آلی مانند فلزات و نمک ها تاثیر بخشی بیشتری دارا هستند. فهمیدن اینکه با چه نوع آلودگی ای رمز و عمل دارید، اولی و مهم ترین قدم مهمی در گزینش و خرید مواد شوینده مطلوب میباشد. گزینش و خرید ماده های شوینده مطلوب و کارآمد، مانند خرید کارواش صنعتی یا این که بقیه امکانات نظافت مکانیزه در استخراج چگونگی مناسب نظافت اثر گذار است.

این جدول ذیل می‌توانید با پی بردن نوع آلودگی بیسون صنعت هایی که با آن راز و شغل دارید نوع ماده های شوینده صنعتی متبوع خویش را به راحتی تعیین نموده و چگونگی نظافت مطلوبی را با به کارگیری از آن‌ها استحصال نمائید. خرید و به کارگیری از این نوع ماده های شوینده و منزه کننده ها در نظافت سطح های و امکانات متفاوت در آزمایشگاه ها، وبسایت های ساخت و ساز مواد غذایی و آشامیدنی، صنعت های پزشکی، کارخانجات تولیدی و کارخانه های صنعتی قابل به کار گیری بوده و نظافت مطلوبی به هم پا خواهند داشت.

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 203
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 48
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 461
  • بازدید سال : 2044
  • بازدید کلی : 3467
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی